Spjälsängen & skötbordet










Här kommer dom lovade bilderna på spjälsängen & skötbordet.  Båda är från ikea och heter "sniglar" men vi bestämde oss för att betsa dom mörkare så dom passar bättre in i sovrummet & jag är super nöjd med dom. Dock har vi ännu kvar att betsa botten på spjälsängen men det tar vi så småningom. Har bäddat klart och hängt upp en himmelsäng även den köpt på ikea, men den hänger lite snett just nu så det ska jag fixa snart! :) Mitt emot spjälsängen har vi en byrå med alla babykläder i & därpå ska det stå en lampa och fotoramar är det tänkt.  På skötbordet har vi hängt förvaringslådor, en blöjsopkorg och en låda där vi har tvättservetter & diverse krämer och sånt i. På andra långsidan har jag hängt krokar för handdukar. Till understa hyllan har jag köpt förvaringskorgar, ena har vi blöjor i & i den andra har vi rap/spya dukar i.
Är så nöjd så men ännu ska det hängas upp lite tavlor & det fattas ännu en mobil till sängen men det kommer så småningom det också! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad fint det blev, lite färg gör verkligen susen! :)

2009-07-23 @ 10:03:57
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0