Saturday

God morgon på er vänner . .
Lördag har det hunnit bli redan & denna vecka har gått i rasande fart, blir väl så när man har mkt att göra om dagarna. Men det är bara kul för omväxlingsskull, tycker inte om att inte ha något att göra allt för ofta. Är en människa med spring i benen konstant :) fast nu måste jag ju ta det lite lugnare, känner att om jag lägger mig ner en längre stund så blir jag helt stel & öm i kroppen. Måste lära mig ta små vilo pauser under dagen . .

Vovvarna är ute i hundgården just nu, ute i den friskt fläktande luftten. Det blåser ganska mkt men det är så varma vindar så det känns bara skönt! :) Ska gå och ta in dom snart så ska dom få äta sin frukost. Idag ska jag väl fortsätta med mitt härhemma, blev en lite paus när jag umgicks med brorsönerna nu i veckan. Ska promenera lite med vovvarna & umgås med dom. Måste även in till stan & köpa hundmat som nästan är helt slut.

Har lite foton som jag tagit på pojkarna, dom kommer upp lite senare så ska ni få se! :)
Önskar er en riktigt trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0