Rubriktorka

Uppe med tuppen igen, börjar ju bli till en vana det här! :)
God morgon föresten . . Igår fick vi hem skötbordet och den är nu färdigmonterad. Tror jag vet vart den ska få stå, måste bara flytta på speglarna i sovrummet. Har funderat fram och tillbaka om vi ska ha skötbordet i duschrummet eller uppe & nu har jag bestämt mig att den får stå uppe. Ska även fixa en skötbädd ner så man slipper springa fram och tillbaka.  Nu väntar jag bara på spjälsängen, sen kan jag börja ordna här hemma. Det är inte så mkt kvar att köpa nåmer, små grejer mest. En fråga till er där ute, är det någon av er som köpt ikeas elektroniska baby vakt & tycker att den är bra? Let me know please! :)

Nåväl idag ska vi tydligen ha sol & 20+ . . hm är lite tveksam över det hela för tillfället. Nu ska jag ta o äta frukost och sen ska jag fixa lite grejer. Ni får ha en så bra torsdag alla!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag ska ringa och säga att jag tycker det känns lite oseriöst från deras sida, va kul att få börja möblera alla bebis saker hemma jag längtar oerhört, vi ska göra det sista månaden.. Rubriktorka brukar jag också få haha det kan förstöra ett helt inlägg för mig! Kram!

2009-07-09 @ 09:00:18
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Sofia 19 & Gravid, smultronställen

Tack =) men vad söker man på, eller letar efter? namn efter bloggen? hehe, Kram

2009-07-09 @ 09:31:57
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: Josse

Vi har också det skötbordet, fast vi har målat det i vitt och pimpat till det lite. Blev jättefint :) Vilken spjälsäng har ni köpt?



Hmm ja den där solen och 20+ vet jag inte vart det tog vägen haha.. 15 grader och moln här idag!

2009-07-09 @ 09:59:40
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0