MVC besök

Hejsan såhär på kvällskvisten igen . . .
Idag har jag vaknat tidigt, älskling kom hem en sväng imorse innan han skulle vidare till nästa ställe så ville ju pussa & kramas innan han for! :) Annars har jag varit på mvc på rutinkontroll & nya bm var jätte trevlig! :) 

Såhär såg det ut idag . . .

SF måttet: 34cm
Hjärtljudet: Lät bra enligt henne
Min vikt: 68kg, +14kg sen inskrivningen
Järnvärdet: 120
Glukos: 5, ? nånting

Alting var bara bra med bebisen & mig. Frågade lite kring mitt " mensvärk" som tydligen är normalt men börjar det komma regelbundet kan det betyda att det är dags. Har även börjat få domningar i handen under natten men något som jag inte besväras av under dagen alls. Men skulle det vara så att det blir värre skulle jag kontakta sjukgymnasten tror jag det var för att få nån slags skena till handen.

Efter det åkte jag en sväng och hälsade på hos S & mina brorssöner. Efter besöket där åkte jag & tankade och köpte hårfärg som är tänkt att jag ska färga idag men vette fasiken om jag orkar. Få se helt enkelt!
Väl hemma har jag hunnit gå ut m vovvarna & betalat räkningar, inte så kul men ett måste. Nu sitter jag här och är alldeles varm och klibbig, kanske börjar graviditets hettan visa sig nu . . .
Nåväl syster kom nyss & ska sova här & hålla mig sällskap så jag ska väl pallra mig ner & vara social! :)

 & såhär ser jag ut idag :





Alldeles rödflamig i ansiktet, uscha måste ta en kall dusch! :)

& detta ska bli mina nya hårfärg . . Om det blir samma som på bilden vette fasiken men åt det hållet ialf.
Mitt hår har blekts ganska mkt av solen något som dock inte syns på bilderna alls.




Med det sagt så säger jag tack för idag & godnatt för idag!
Kram




Kommentarer
Postat av: Josse

Du skulle ju kunna komma förbi oss först så kan vi gå eller ta bilen till cafét sen :) Vi bor rätt centralt. Har du msn? Tänkte så kan jag ge vägbeskrivning :)

2009-07-28 @ 20:27:40
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0