Hej lördagskväll

Mitt pysslande här hemma gick inte så bra, tappade bort min inspiration. Kom på att jag ville ändra om ordningen i matrummet men sen när det skulle göras så vart det så jobbigt så det kanske görs nån annan dag i stället! :) Har i stället "njutit" av värmen mer eller mindre . . första gången på hela sommaren som jag faktiskt tyckt att det varit lite jobbigt med så varmt. Tur var det att jag hade en mönstrad lite mörkare klänning när jag var till affären för annar hade väl folk glott på mina lökringar under armarna ;) ACn funkar inte i bilen denna sommar så man kör ju inte för nöjets skull precis ;) Nåväl köpte lite krokant glass samtidigt jag var och handlade hundmat så det har avnjutits här för ett tag sen, blev en stor portion & lär väl bli en till senare! :) Mums mums

Har även städat bilen invändigt & fört massa skräp till återvinningen. Har varit rätt så duktig ändå även om krafterna inte riktigt var på topp idag. Har även umgåtts mkt mer våra fyrbenta här hemma :) Vilopausen vet jag inte vart den tog vägen men ska försöka hinna med en imorgon!

Näe mina vänner nu ska jag ta ut vovvarna på kvälls kisse runda & sen ska jag ta mig ett lass med glass & softa framför tvn. & eventuellt ta ett kallt fotbad . . God natt!




Kommentarer
Postat av: Josse

Jo vi kan höras på tisdag så ser vi vilken dag som passar :) Vad god glassen ser ut, mmmh. vi har ätit jordgubbar, glass och kladdmuffins. väldigt god kombination hehe :)



Ja men 4 veckor är ju ingenting det heller. Det kommer gå fort. Coolt att det kommer vara så nära mellan våra barn :D Kram

2009-07-25 @ 22:59:10
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0