Godmorgon onsdag

Sovit lite oroligt inatt, försökt vrida och vända på mig för att hitta en skön sovställning ågot som var högst omöjligt! Fick även halsont inatt ? what liksom på natten . . Nåväl håller på att gå över som tur är! :)
Dagens planer är att promenera lite med vovvarna, så hoppas det inte börjar regna & senare på dagen ska jag åka till kalix för och fika med Josefin, ska bli kul! :) Hoppas jag nu hittar mig fram bara! ;) haha

Färgade mitt hår igår föresten, gick smidigt & fort och är jätte nöjd med resultatet faktiskt! Nu ska jag se till att inte bleka den alltför mkt i solen bara :)
Nu är det dags att börja dagen här och med det så önskar jag er en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0