Godmorgon néw week

God morgon allesammans!
Idag åkte min älskling o jobbade igen och blir borta ialf en vecka till:( Shit va fort helgen gick den bara svischade förbi liksom. Vi har ju mest varit i farten och hälsat på massa folk och gjort massa grejer här hemma så nästa gång ska vi se till att inte jäkta så himla mkt hela tiden! Lite mys blev det ändå men lite mer till nästa gång ;)

Igår blev vi även med spjälsäng, ÄNTLIGEN! :) Så älskling betsade både skötbordet & sängen tur var väl det för det luktade riktigt starkt, hade nog inte varit så bra för bebisen. Idag ska jag lacka dom sålänge den inte luktar så starkt den också. Blev en snigel spjälsäng, samma som skötbordet & den ser så mkt finare ut när man har betsat den än i orginal färgen! :) Mkt nöjd är jag! Så till veckan kommer jag att bädda sängen, sätta upp himelsängen o göra babyhörnan riktigt mysig :=)  Idag går vi in i en ny vecka igen v.35+0 (v.36) som sagt veckorna rusar i stormfart just nu så man får stanna upp ibland och mysa lite extra med magen, snart är den borta.

Med det sagt så önskar jag er alla en toppen start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tacktack! :) Ja ni måste ta bilder på er, det är ju så fint minne sen!



Ser fram emot bilder sen på babyhörnan :) Hoppas du får en härlig dag! Idag går vi ju in i en ny vecka ja :D Kram på dig!

2009-07-20 @ 11:22:47
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0