Godmorgon fredag

Inatt har jag sovit som en prinsessa jämfört med igår natt. Lille Hugo övernattar hos mina föäldrar inatt så därav drömsömnen! Men måste ändå säga att han är så lugn den lillkillen. Kan sitta hur länge som helst och bara titta på vad andra gör eller leka med lego eller spela fotboll som han är grym på föresten! :) Han är verkligen ett enkelt barn & med det menar jag att visa barn ska vara överallt samtidigt & det helst hela tiden medans han är en kille som kan pyssla för sig själv & kan sitta ner lugnt. Menar ju inte att det är något fel på barn som är lite vildare men det är så kul att se hur en 1,5 åring kan vara så cool lugn . . .

Happ, vad händer idag då? Idag måste jag försöka vara lite med våra vovvar härhemma & hitta på nå aktivering. Har ju varit mkt för att promenera med dom men nu mot slutet av graviditeten så orkar jag inte på samma sätt nå mer. Vilket har medfört att Daisy börjat tugga på benen, ett tecken på att hunden är understimulerad. Får så dåligt samvetet samtidigt som jag vet att jag bara har två händer och två ben och faktiskt inte kan vara på flera ställen samidigt. Nog ska vi allt vända på det här nu,, ska göra mitt allra bästa! Måste bara hitta det där som "hon verkligen älskar" vilket faktiskt var gräva i marken men hur beodrar man hunden att göra det? :P

Nu är det hög tid att slänga av sig pyjamasen & börja dagen på allvar.
Hoppas ni får en bra fredag kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det går framåt, nästa söndag är bf hihi känns jättenära att säga så ;) Men sen få man ju se när h*n tänkt komma!



Vi skulle ju behöva hinna ses något också, kanske till veckan? Haha skjuter upp det hela tiden nu men i veckan har vi ju varit i sunderbyn flera ggr. Får se hur mkt det blir till veckan men tisdag iaf (ja om nu inte bebben bestämmer sig för att komma tidigare) :) Hoppas du haft en bra dag! Kram

2009-07-24 @ 17:41:56
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0