Godmorgon fredag den sista juli!

Idag har vi solsken & varmt här i norrland, härligt härligt!
Vaknat  rätt så tidigt idag, har fått sova lite bättre inatt & inte behövt besöka toan mer än 2 ggr tror jag. Idag kommer min älskling hem och ska vara hemma över hela långa helgen. Vi har kanske planerat att åka till Lulekalaset på lördag men inget är helt säkert ännu, får se. Annars så ska jag bara vara här hemma idag & små städa o små plocka som vilken dag som helst. Ska även ta och packa dom där BB väskorna så dom är klara & färdiga när stunden är kommen!

Nåväl ska hämta in voffsingarna & sen ska jag börja dagen här!
Önskar er en riktigt härlig fredag & helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0