Goddag lördag

Hejsan! Hur mår ni alla idag?
Själv är jag rätt så pigg då jag sovit till 11 idag. Men har ju vaknat några gånger inatt, åt till och med frukost halv ju imorse! ;) Så kan det också bli ibland. Idag är det molnigt & blåser ute, hörde för ett tag sen att det droppade lite regn vilket behövs då jag inte orkar springa med vattenkannan o vattna alla blommor o buskar hela tiden.

Nåväl vad har denna dag att erbjuda? ska nog åka en sväng till stan & köpa lite bebis grejer tänkte jag. Hittade en fin filt på jala i veckan & alla filtar vi har är i fleece så kan ju vara bra att ha en lite svalare också!
Med detta så önskar jag er alla en riktigt trevlig lördag!

P.s Nu är det exakt 50 dagar till BF, tänk vad det gått fort. Dom sista veckorna springer iväg liksom. Man får ta sig tid till att mysa med magen lite extra nu då den snart är borta. Detta är verkligen något alldeles speciellt & underbart! ♥ D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0