Fin fina lördag

VI HAR FÅTT SOL!! Och vem är gladare än jag? :)
Idag ska jag minsann sitta och sola ute i några tim innan man är lika blek som innan sommaren ;) Första natten utan älskling gick bra, är ju van att han jobbar mkt under sommaren men ibland slår saknaden till extra hårt. Dock vaknade Bonus mitt i natten och glodde i spegeln o morrade, jaa antagligen åt sig själv :) Vi har flyttat på speglarna i sovrummet till andra vägen så lillens skötborde får plats. Han la sig tillslut brevid mig men med ett vakande öga mot den där okända vovven i spegelen a.k.a han själv! ;)

Gårdagens vovve vaktande var lite jobbigt, Speciellt när jag åkte tillbaka när jag hade varit hemma en kort sväng. Dom sov när jag åkte men tydligen så hade dom vaknat & bestämt sig för att roa sig med en blomma. Så med andra ord så var det blomjord överallt & då menar jag överallt. Blandat med lite kiss också . . Det var inte alls roligt igår & jag var så förbannad men idag kan jag skratta åt det hela, dom är ju trots allt valpar ännu! :) Men det tog ungefär en halv timma för mig att städa upp deras "roligheter" . . .  Konstigt nog så stod själva blomkrukan på sin plats?;)

Nåväl efter dagens solande så tänkte jag kanske åka till stan en sväng, in på gallerian och kika in på Tiimari. Hade tänkt göra om två vanliga ramar åt lillhjärtat. Finns ju o köpa färdiga men dom är ju så hiskelit dyra & så tycker jag om att små pyssla så varför inte! :) Tror dom kommer bli jätte söta & bilderna kommer ju först sen när han är född.

Det får vara allt för nu, ska ta och parkera mig vid solstolen alldeles snart med skvallerblaska i handen!
Hoppas ni får en solig & härlig lördag


Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi kladdkaka är så gott och faktiskt väldigt enkelt att göra. Baka dig en ikväll så har du att mumsa på när inte sambon är hemma. Vad jobbar han med förresten?



Hoppas du har en bra helg, trist när karln din inte är hemma :( Kram!

2009-07-11 @ 19:01:34
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Okej på det viset :) Om du har "lite" för dig till veckan så kom till kalix kan vi ta oss en fika eller lunch! :D



Mangoglass lät ju inte heller helt fel det, är det sorbet?

2009-07-11 @ 20:10:52
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0