Dagens bestyr

Hejsan igen . .
Idag var vi ju som sagt en sväng till stan, blev ett spontant besök hos vänner, jala & ikea. På Jala fanns det ganska mkt baby grejer & lite billigare än Barnens hus måste jag få påpeka. Hittade bland annat lite påslakan o sånt men blev osäker på måtten så ska skriva ner på ett papper nästa gång jag far dit. Såg en fin mobil till vagnen med nallar som jag blev sugen på att köpa, även om vi har en redan som vi köpte i samband med vagnen, nåja vi får se sen. Blev inget köp idag alls utan kikade mest bara runt lite. Vi åkte även en sväng till ikea och kikade på skötbord & vi har bestämt att vi ska köpa ett som heter Sniglar, ett enkelt skötbord som vi sen köper lite förvaringlådor till o såå . . .


Så här ser den ut.
Man ser inte på riktigt på bilden men det finns en hylla där nere som man kan sälla saker på också.
Den hämtas om ca 2 veckor. Skönt att ha det bestämt & klart!


Kommentarer
Postat av: Josse

Det där skötbordet har vi också, men vi har målat det vitt så det ska matcha spjälsängen :)



Potatisbakelserna finns nu i min blogg, vet inte varför det heter "falska potatisbakelser" men tror riktiga är något annat för när jag letade recept stod det alltid falska :)

2009-07-02 @ 18:09:55
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0