Lugn januari

Hejsan i huset!
Det har varit en lugn stund på bloggen under början av januari.
Orsaken kommer ni att få veta inom kort! :)
Igår höll jag mig sysselsatt med att städa övervåningen som jag dragit ut på en tid. Har varit så otroligt trött under några veckor så det har helt enkelt inte funnits nå ork eller inspiration till det.
Men nu är det ialf gjort. Idag tänkte jag gå igenom alla mina kläder & försöka ordna upp dom lite bättre än vad dom är just nu. Tar man ut ett plagg så kommer alla andra också ;)
Överfullt ? ja absolut! :)
Ska kolla vad jag inte använder och skänka till min lillasyster.
Just nu lagas det mat i köket, fläskfile wok m grönsaker & ris . . mums :)
Ska nog ta & gå hjälpa till . . .

Kram Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0