Härliga måndag

Hejsan härliga nya vecka!
Nyss hemkommen från päronen och sitter just nu & njuter av ett gott, riktigt rött äpple :)
Lämnade två påsar kläder åt lillesyrran som jag ej använder nåmera. Jag var brutalt envis med att det är för litet & inte använts på ett tag ska bort! Till o med nya kläder som jag helt enkelt inte borde ha köpt från första början så dom åker ut på tradera i hopp om att nån annan får glädje för dom istället.
Igårkväll fick jag plötsligt från ingenstans ont i halsen, ni vet sådär som den brukar smyga på en.
Nu är halsen dock lite bättre så jag hoppas på att det inte blir mer än så. Hoppas ju på att slippa den hemska influensan som så många drabbats av.
Nu ska jag äta klart mitt äpple & läsa lite bra bloggar :)

Trevlig måndag till er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0