Det är fredag

Gud va det ska bli skönt med helg som består av massa godis och bowling! :)
Och efter helgen kommer vardagen igen och på tisdag har vi inskrivning så får vi se hur allt står till.
Idag har det varit en rätt så lugn dag, åkte bara en sväng in till stan  och köpte BARA en 1,5 kg godispåse som ska avnjutas hela helgen. Blir väl antagligen och kolla nån film till kvällen också men vilken vet jag inte alls . .
Börjar snart vara dags för middag i detta hus & idag ska det lagas lasagne som är sååå gott :)
Imorgon ska vi iväg på trevligheter, nämligen bowling med vänner. Ska bli riktigt kul då det var ett tag sen vi bowlade sist :) Nu ska jag visa vad jag klickade hem från H&M och sen ska jag ta itu med middagen!

Trevlig helg allesammans.
Kram Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0