Snöstorm

Usch, vilket väder det är ute. Det snöar & blåser jätte mkt. Sommaren känns verkligen långt borta dagar som denna!
Försökte mig på en promenad tidigare med Daisy men stackaren täcktes ju nästan helt av snö när man gick på vägen, även om dom plogat på morgonen så hade ju allt kommit tillbaka. Näe ingen höjdar att promenixa idag, får hoppas på bättre väder till imorgon. Har suttit och funderat vad jag ska göra med mitt hår. Behöver färga och klippa men vill ändå inte klippa för mkt på längden då jag vill ha tillbaka mitt långa fina hår. Hårfärgen blir ju brun som vanligt. Skulle ju gärna vilja ha det ljust nu till sommaren men vill inte färga med en massa starka medel nu med bebis i magen.
Har funderat på att toppa och kanske klippa lugg igen, så får man ju nån slags frisyr & så ser man lite fräschare ut. Dock får man hålla på och klippa luggen jätte ofta & det blir varmt till sommaren men "vill man bli fin får man lida lite pin" brukar man ju säga! ;)
Här ser ni två gamla foton på mig när jag har lugg . . så vad tycker ni klippa lugg eller inte?


Jag 2005



Jag 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0