Satsar på att bli frisk istället

Blev inte och åka till hästarna idag då jag kände att krafterna inte riktigt fanns där efter mat handlandet. Jag var helt slut!
Konstigt att inte jag fått feber ännu, ögonen tåras precis som när jag var liten och det betyde bara en sak - feber .
Näe ska satsa på att bli frisk nu så det blir inga långpromenader m vovvarna och inget besök hos hästarna heller har jag bestämmt mig!

Kom på en annan sak såhär mitt i allt. Inatt drömde jag för första gången om babyn eller snarare sagt om förlossningen sen jag blev gravid. Det var lite sådär overkligt och konstigt nog så hade jag inte ont alls när vattnet gick och värkarna satte igång. Jag bara gick och tog det lugnt, det var inge stress eller nåt . . .  Lite häftigt men tror nog att verkligheten är lite annorlunda! :)
Nu ska jag gå och lägga mig på soffan & vila lite .  . kanske dricka en kopp varmt té också!




Kommentarer
Postat av: anna

massa grattis igen! jodå, det går bara bra, pluggar fortfarande här i umeå :) har praktik snart också så det ska bli jätte skoj!

2009-02-18 @ 23:35:10
URL: http://anha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0