Mórn mórn

Den 18 februari idag och snart är det en ny månad igen.
Jisses kan man fatta att det snart gått två månader av det nya året? Tiden bara rusar iväg . . .
Det får mig att tänka på att ta man ska försöka ta vara på varje dag som går, för man får aldrig dom tillbaka!
Själv sitter jag nästan varje dag och tänker på framtiden i stället för att tänka på nutiden . . .
Men har lovat mig själv att försöka bli bättre på att sluta fundera på det som komma skall hela tiden & glädjas av dom små sakerna i livet som god mat, fina blommor, underbart väder osv . . för det är ju dom små tingen i livet som gör en riktigt lycklig! :) Eller hur?

Sitter fortfarande med täppt näsa samtidigt som jag har en rinnande näsa ;)
Men solen skiner återigen & det är bara att göra det bästa av situationen. Om ungefär en timma ska vi åka till stan och handla lite mat & efter det ska jag till hästarna igen. Ska bunkra upp med tjocka kläder så jag inte fryser så mkt.

Soliga hälsningar från mig, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0