Good morning sunny thursday

God morgon eller snart får jag väl säga god dag! :)
Idag har vi det soligt och fint igen ute  . . vet inte alls hur kallt det är men tror nog inte att det är så kallt nu när solen värmer. Idag tänkte jag åka en sväng till mina föräldrar & nu sitter jag och funderar ifall jag ska promenera dit med vovven eller om jag ska ta bilen ? Behöver ju lite motion och nu när det är så fint så lutar det väl pt promenaden :) nåja will see!
Sitter här och längtar tills snön börjar smälta och man inte behöver bunkra på sig täckbyxor och täckjacka när man ska gå ut. Tycker det är riktigt tråkigt med januari och februari månad och kanske lite mars också innan våren verkligen har satti igång . . Man märker hur mkt ljusare det blir för varje dag men ändå så är det fortfarande lite kallt ute & flera meter snö på backen som gör att vårkänslorna inte infinner sig ännu . . Jag vet inte, tror nog att jag har alldeles för mkt ledig tid & alldeles för lite att göra om dagarna! Vill känna den där känslan att " nu har jag gjort någonting bra & nyttigt" såndär känsla man får när man har jobbat riktigt mkt och hårt! Vill känna känslan att "gud va skönt det är att vara hemma"  . . en känsla jag inte haft på jag vet inte hur länge! Har sett det här huset alla väggar och vrån för mycket senaste tiden. Nåja vi får hoppas på att det blir ljusare tider snart, det brukar ju bli det mot sommaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0