Fredag

God dag på er  . .
Fredag och helgen är åter här. Idag har vi varit och handlat lite mat i stan och så har jag tömt en bokhylla som jag ska ge åt syster. Måste dock dammtorka den, för den är då verkligen täckt av damm! :P
Det har varit ensåndär " här kan sakerna ligga tillsvidare hylla " .
Ska även ta och hänga tvätt på tork och sen lägga igång en till sats tvätt. Fattar inte vart alla kläder kommer ifrån, våran tvättkorg är aldrig tom . . aldrig!
Annars ska jag bara softa och njuta av fredagen tänkte jag. På söndag ska jag och hjälpa till vid ett 6års kalas, nämligen min brorson som fyller år. Så det blir fullt ös medvetslös hela dagen :)
Fick även mina kläder från H&M igår men var alltför trött för att gå igenom dom då så imorse testade jag allt och måste säga att jag köpt ganska klokt & tror nog att det mesta kommer att passa genom hela graviditeten! :)

Näe om man nu skulle ta itu med tvätten . .

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0