fixat sidan lite

Nu har jag fixat till sidan lite grann igen . . blev rätt så nöjd med det lilla jag gjorde! :)
Blev inte så jätte mkt städning idag. Bara hallen och så gick jag igenom gardeoberna & fixade dom i lite bättre ordning.
Hittade en äkta mockajacka / kappa som jag fått av mamma min men den är för lös på mig så jag tänkte att jag skulle ta och sälja den också så ifall nån är intresserad så maila mig!
Har även tvättat två mattor som nu ligger på tork i bastun så förhoppningsvis är dom torra imorgon. Har varit utan mattor nu sen sommaren förutom dom två små i hallen . . alla är smutsiga, precis varenda en men antar att det blir så ibland.
Klockan visar halv fem redan och jag börjar vara hungrig igen. Åt i försig bara lite makkaroner med tomassås tidigare, man tappar ju som inspirationen att laga nåt gott när man har annat att göra! ;P



Kommentarer
Postat av: anna

jag ska göra praktiken på en gymnasieskola som hete dragonskolan här i umeå. nu börjar det närma sig och är riktigt nervös! nästa gång jag har praktik sku det vara kul att få göra den i happis :D

2009-02-23 @ 19:29:25
URL: http://anha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0