En "ful" dag

Vi har ju alla dagar då det känns som att man ser ut som ett träsktroll & allt är bara blä vad man än har på sig.
Jaa idag är en sån dag för mig. Försöker få till en bra bild men kläderna gör så att man ser tjock & kort ut ( inte för att jag är speciellt lång ) , håret är som på en really bad hair day & man är blek och glåmig!
Så jag bjuder inte på en bild idag. Ibland blir det såhär men förhoppningsvis tycker jag att jag är skitsnygg imorgon istället! ;)

Nånting annat som gör att jag inte känner mig topp fin är att nu i samband med graviditeten så har jag fått extremt torr hy & finnar ploppar upp. Jag som tidigare varit skonad från finnar får det nu istället.
Min eksem har blivit helt hemsk och vill inte försvinna vad jag än gör. Hoppas verkligen på att det inte är såhär hela tiden.
Näe nu slut på klagomål och bree upp ett leende sitället!  ;=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0