Dagen i stort sett

Klockan ringde prick 07.00 imorse men gick inte upp förrän tio över 8 . . Ingen ide och stressa när jag inte behövde göra mer än gå ner o sätta på kaffe och ringa mina samtal!
Har ringt angående ett jobb också, så i början på nästa månad ska jag på ett möte och så får vi se vart det leder.
Idag har vi haft det soft här hemma, inte ens behövt laga mat då vi blev bjudna på mat hemma hos mina föräldrar & till efterrätt åt jag vaniljglass med mosade jordgubbar! :)
Idag borde mina kläder dyka upp på ica men jag får vänta tills imorgon säger älskling då det är ondödigt att bara köra till stan för dens skull :P Måste ju upp före tuppen imorgon igen då jag har tid för provtagning på sjukan, så åker förbi på ica efter det istället.
Är lite trött nu efter stor portion mat & två skåla efterrätt så nu ska jag vila lite och återkomma imorgon med nya krafter!

Krams på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0