Long time no see

GodMorgon torsdag!
Har varit lite off i en vecka nu så tyckte det var dags att skriva så ni vet att jag lever! ;) Det har inte hänt nå mycket speciellt alls, gör i princip samma sak som varje dag . . myser med lilla Benjamin, promenerar, tränar, städar å sånt!:) I lördags var vi till J´s syster i kalix en sväng och så har vi varit till mina föräldrar & sen bara varit på hemmaplan, vilket i försig kan vara riktigt skönt det också. Idag har älskling åkt å jobbat men han kommer redan hem imorgon så idag ska jag och Benjamin åka till stan & handla lite o kolla julklapp åt äldsta brorssonen & till min älskling. Annars har vi redan köpt allt förutom till djuren, dom måste ju såklart också få någonting smått :) & så är Daisy i behov av ett nytt halsband så måste kolla de också . . . Vad mer? Snön den kom & gick lika fort även denna gång & det ser inte hoppfullt ut att vi skulle få en vit jul :( Vi får alla hålla våra tummar å år på att det kommer lite snö lagom till julafton! :) Jo en sak till i tisdag gjorde vi hand & fotavtryckt av Benjamins hand & fot till lilla babyboken . . det var faktiskt svårare än man kunde tro  men foten var dock lite lättare än handen .. Men det gick & det blev jätte fint till slut! :) Nu är klockan snart 11 så vi ska ta & äta frukost & sätta på oss kläder o sen åker vi mot stan! Först slänger jag in några bilder på sötgossen :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0