Kylan är här

BRRRR Va kallt det är ute, kylan har verkligen landat här i happis nu! Nåväl idag for älskling iväg för att jobba och kommer inte förräns på fredag så jag & gossen är ensamma hemma med djuren. Idag har vi mest bara tagit det lugnt, kollat tv & myst. Blev inge promenad då det verkligen är kallt ute å så har gossen så jätte torra kinder och kylan gör det bara värre :( Stryker på med bephanten då miniderm inte har hjälpt ett dugg. Får hoppas det blir bra annars får jag ta och ringa bvc för råd! Igår var vi och juhandlade det sista, så nu är alla klappar köpta :) känns skönt att det är bortgjort. Vart in på lite affärer å kikade efter att ha något att ha på mig på lördag då vi mest troligt ska umgås med vänner, men eftersom vi hade lite brådis så får jag ta & kolla lite bättre nån annan dag. Måste bara få skryta lite . . inatt har Benjamin sovit hela natten utan matning. Han åt vid 21 gårkväll och åt inte förräns klockan 9 imorse, våran duktig lilla kille! :) . . så jag har fått sova ordentligt inatt :) Det behövdes då jag natten innan sov uruselt. Hoppas vi får fler såna nätter, ibland alla fall!

Nu ska jag kila ner innan gossen vaknar från sin nap!
Kram Carita


Våran älskling, det finaste som finns! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0