Knäck

Helt otroligt, jag lyckades med knäcken i år :) Fråga mig inte hur jag kunde misslyckas förra året för det är ju bus enkelt ;) & gott var det också! Lite fattigt med bilder just nu . . kameras batterier är slut igen & så sitter jag nere och jag brukar lägga bilderna på andra datorn. Så ni får ha överseende med det ;) Men imorgon hoppas jag att kameran ska vara i bruk igen . . . På tal om annat så åker vi förbi på bvc imorgon då Benjamins kinder inte blir nå bättre alls. Ena kinden blir bara värre & värre så förhoppningsvis har dom nå mirakelkräm att ge oss för tror inte han vill gå med sockor på händerna nå fler dagar (bvc´s råd) :)

Nå ser att klockan snart är 20.00 och då börjar ju Anna Ankas jul som jag bara inte får missa. Jag både gillar och ogillar henne . . hon är riktigt klok i vissa frågor men i andra stund kan hon drämma ur sig nåt helt tokigt som till exempel att det inte finns nå snygga eller vackra brunetter . . thiij tänk så fel man kan ha! ;)

Nå ni får ha en trevlig måndagskväll så hörs vi mer imorgon!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0