Godmorgon fredag!

Godmorgon alla . . tänkte passa på att skriva lite medans alla andra sover! :) Idag har jag sån träningsvärk i lår & rumpa, har inte haft såhär ont på jaa år och dar men å andra sidan så vet man ju att man har varit effektiv & det är ju positivit :) Vi fick även våra vaccinationer igår jag & älskling. Såklart skulle ju man få nån biverkning, jag har jätte ont i armen där dom stuckit och J har antagligen feber :( Nå man har ju varit med om värre grejer så man ska väl överleva ;) Haha! Idag är det fredag & det betyder att vi måste in till stan och handla lite mat & även lite gotta .. Tänker skippa träningen idag pga armen så då kan jag lika gärna njuta av lite godis i stället :) Annars så brukar man ju säga att träningsvärken går bort med mer träning. Nog om det & över till något roligare nämligen våran älskling Benjamin som har lagt märke till sin egen röst & pratar VÄLDIGT HÖGT nuförtiden :) Han är såå goo våran lillgubbe! Växer så han knakar gör han också som jag sagt så många gånger förrut men han gör det verkligen & ibland vill man bara stanna tiden för ett litet tag. Men samtidigt för varje dag som går så ser man hur han lär sig något nytt & härligt som vi får ta del av! Att man kan älska en sån liten människa så himla mycket! Han är verkligen speciell på alla sätt & vis & jag är så glad att få vara hans mamma! ♥


Här sitter han & gosar i pappas famn under filten :)






Nu ska jag läsa lite bloggar innan gossen vaknar.
Men ni får ha en så fin fredag & trevlig helg! Kram Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0