Dagens händelser

Hejsan . . Inte hunnit sitta nåt vid datorn förräns nu. På dagen var vi till stan på ett Bvc besök. Hon tyckte på att det såg ut som att Benjamins kind har blivit så pga allergi. Vad för allergi vet vi inte säkert men hon sa att det kunde vara mjölkprodukter så jag ska minska på mjölkprodukterna och så har vi köpt ett annat mjölkfritt modersmjölksersättning. Vi har ju gett 1 eller två måltider ersättning då min mjölk inte har räckt till. Gjorde för ett tag sen en flaska utav den nya ersättningen. Han tog en klunk, grimaserade utav bara den och vägrade sen äta mer. Den luktar lite annorlunda och kan tänka mig att den inte är så god heller! Fick även köpa en kortison kräm för kinden & där det är utslag så vi får hoppas att det blir bättre snart för lill hjärtat!

Sen har jag städat huset resten av dagen så det har varit fullt upp. Nu sitter jag här vid soffan & äter mig några (många) knäck :) dom är ju så goda! Borde egentligen ta mig ett träningspass i stället. Har ju inte tränat på flera dagar nu. Nåväl kameran har varit off idag också . . men å andra sidan har jag inte haft tid att knäppa några bilder heller. Nu börjar dagen gå mot sitt slut & jag är trött. Ska se Anna Ankas jul klockan 20 igen . . missade ju halva igår då tvn uppe krånglade. Bjuder på två gamla bilder på våran älskling tills det kommer nya! :) Visst är han så fin . . . ♥





Kommentarer
Postat av: Jonna

Helt klart fasters Go´pojke :)

2009-12-22 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0