3 månader & BVC

Go kväll på er . . Fullt ös medvetslös hela dagen! Eller nja kanske inte riktigt hela sanningen har väl helt enkelt prioriterat andra saker före ;) Nåväl idag blev gossen 3 månader på dagen & som grattis till det fick han göra ett besök på bvc & få sina 3 månaders vaccinationer som inte var populärt kan jag tillägga! Grät i några sekunder och sen var han lika glad igen som alltid! :) Nu under eftermiddagen blev han jätte ledsen & jag vet inte rikigt vad det var men tror nog att han hade ont i benen vart dom hade stuckit ( dom sa på bvc att det kunde börja värka lite där dom stuckit ) Vi gav honom ialf lite alvedon & nu är han lite gladare! Maten smakar dock inte just nu men förhoppningsvis gör den det snart igen! Dom vägde & mäte han som vanligt och nog har han vuxit . . Nu 3 månader gammal så väger han 6375gram & är 63,5cm lång och huvudomfånget var 43,5cm, en lång kille som ligger över medel :) Vikten hade han tagit igen sig bra på så nog behövde han den där ersättningen.

Nu har vi gått in i december månad & vi har äntligen lite lite yttepytte lite snö ute, skulle kunna komma lite till men man får vara glad för det man får :) Imorgon hade jag tänkt börja skriva lite i Benjamins babybok & klistra in lite bilder. På tal om bilder så har jag ännu inte fått iväg bilderna på framkallning - seeeg- utav bara den är jag :) Men imorgon ska jag göra det, med det basta! Nu ska jag kila ner och ta mig en kopp té.
Ha de så fint mina vänner



Dagens Benjamin som kramas med nallen :)


För någon dag sen var han så här tuff i sina jeans & rolling stones tröja :)


" Kan själv dricka mjölk " njaa eller nästan själv ialf :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad stor han börjar bli lilla Benjamin! Längre än Frida men inte tyngre hihi ;D Vi måste verkligen träffas snart! KRAM på er!

2009-12-03 @ 20:33:53
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0