Ny vecka

GodMorgon allesammans . .
Tog en sovmorgon idag, gick inte upp förräns just före tio & det kände jag att jag behövde. Får passa på medans man kan, eller hur? :) Igårkväll fick vi åska igen, märkliga var att man brukar höra när det mullrar till ordentligt men denna gång såg jag mest bara en massa blixtar & hörde jätte lite muller. Hann som tur var dra ut alla kablar i tid så inget gick sönder! Vart fakstikt lite mysigt, synd att den började så sent hade annars suttit vid ett fönster & tittat ut, men nu var jag mest bara trött och väntade ut den så jag kunde ringa älskling och säga gonatt!

Vi har en ny vecka igen och jag sitter och funderar lite när hösten ska knacka på dörren. Varför jag säger så är för att jag sitter och toksvettas igen = hormoner . . Måste ju vara mina hormoner som börjat spöka ordentligt nu varför tänkte jag inte på det tidigare? ;) haha  Hursomhaver så riktigt längtar jag till kvällarna då det är svalare ute :) MEN är ändå tacksam för den otroligt varma & fina sommaren vi fick i år!

I veckan har jag minimalt på agendan. Imorgon ska jag till mvc för kontroll & denna gång är den på morgonen kl.10 i stället för kl. 13 som jag haft annars varje gång. Får inte glömma!!
Ska kanske baka lite till frysen, börjar väl vara dags?! Och så mkt mer än så var det inte, förösker ta det lugnt så gott det går! :) Nu är det hög tid för frukost i detta hus men återkommer senare.
Hoppas ni fått en bra start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0