Låång dag

Idag har det varit en lång dag. Varit med barnen hela dagen lång & måste säga att krafterna inte riktigt fanns med idag alls. Men ibland blir det ju bara så! Nu har det i alla fall hunnit bli kväll och jag har rastat vovvarna för kvällen & duschat själv. Ska strax äta nå kvällsfika sen ska jag gå & lägga mig i sängen och kolla tv o äta fazer choklad som blev över från igår! :) Saknar älsklingen min, önskar att han kunnat vara hemma och sova brevid mig. Som sagt ibland slår saknaden till lite extra stort!

Som ni ser har jag knepat ihop en ny design . . eller ny & ny bilderna är nya men har ju haft liknande header förut men jag blev så nöjd med bilderna så det fick bli denna! :) Blir nog ändring igen sen när bebbisen är född.

Hoppas ni haft en bra lördag, nu är det kvällsfika & tv sen soooova!
GodNatt SovGott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0