Hej lördag

Här kommer en liten kort update fort . . Idag har vi varit till sport butiken den som har stor rea ni vet ? :) Httade en tröja till mig & byxor o sockar åt älskling. Blev inge vinterjacka eftersom jag inte var helt 100 på vilken jag ville ha. Blev en sväng in på skopunkten, där blev det ett köp av nya gummistövlar åt mig som jag verkligen behöver samt ett par gympa dojjor åt älskling! Ska strax åka och äta hos mina föräldrar. Men vilket rusk väder vi har idag alltså, nu är hösten verkligen här och det finns inge återvändo nu inte. Trots det så sa älskling att dom lovat varma dagar här inom kort . .

Nu ska vi kila iväg! Hörs kanske senare.
Ni får ha en så bra lördag allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du verkar ju ha en hel del för dig då det är väl skönt! Du verkar kunna njuta fullt ut fast magen är tung att bära runt pånu! Vad härligt :)

2009-08-30 @ 08:41:11
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0