Guppiga vägar = sätter igång värkar

Hejsan . . Vilken dålig bloggerska jag varit den senaste tiden men som jag sa så återkommer nog mitt blogghumör sen när vi har lilleman hos oss! :) Igår blev det en kort spontan visit till kalix, förde syster till hennes kompis & så var vi på snabb kaffe hos J´s syster. Hela vägen dit & hela vägen hem hade jag värkar, sa till älskling att med hans körsätt så kommer ju ungen ut snart ;) Men väl hemma efter en varm dusch o så avtog värkarna. Idag har jag bara känt av dom lite & även denna gång då vi åkte bil. Så promenader & gå i trappor i all ära men det här med åka bil på guppiga vägar verkar vara min grej! ;) På kvällen tänkte vi fara ut & äta på nya puben som tydligen ska öppna idag men när vi körde förbi så hade dom fortfarande förtejpade fönster så jag är lite skeptisk på det hela. Nu ska jag ut en sväng & plocka undan lite grejer på gården. Kommer kanske upp lite nya magbilder lite senare . . .

Önskar er alla en toppen fredag & en riktigt härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0