Godmorgon tisdag

Vaknade upp till solsken även denna morgon, härligt! :)
Hoppas bara det inte blir en alltför varm dag då det faktiskt börjar bli lite jobbigt nu. Men det är ju lovat medelhavs värme hit i veckan så jag får väl bara tacka & ta emot! ;) hehe Idag ska jag iväg till kalix veterinär med Daisy flickan, hon har ju tuggat på sina tassar som jag skrev i ett tidigare inlägg & dom misstänkte understimulans MEN nu har jag försökt mitt allra bästa i att stimulera henne varje dag & det spelar ingen roll vad jag gör för hon fortsätter bara att tugga på dom. Måste ju vara att hon har fått nåt? Hursomhelst så ska det bli jätte skönt att få det uppkollat nu så man får nå svar på vad det kan vara.  Mina fingrar var helt väck imorse, kunde inte knyta handen för det gjorde så ont . . ändå så ser det inte ut som att jag har så mkt vätska i dom så jag vet inte riktigt varför dom gör så på morgonen men som tur är så går det över ganska snabbt när jag tvingat mig själv att knyta handen :)

Har redan fått i mig frukost så tänkte att jag skulle ta en promenad med vovvarna alldeles snart . . .
Återkommer med rapport om hur det gick hos veterinären senare under dagen!

Hoppas ni får en Toppen Dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0