GodMorgon söndag!

GodMorgon goo morron!
Exakt sju dagar kvar till BF och vi kommer bara närmare o närmare för var dag som går! :)  Imorgon har jag tid hos mvc igen. Min bm ville kolla hur det ser ut ifall jag börjar vara " mogen" för födseln ännu & jag hoppas ju på att hon säger att jag är det så håll tummar & tår! ;) På tisdag ska vi på återbesök med Daisy till veterinären i kalix, hennes tassar har blivit lite bättre men fortfarande vill hon gärna tugga ibland. Inte mer än så planerat till nästa vecka. Eller jo bebisen ska jag ju också föda nåndag, får hoppas han behagar att titta ut! :)

Igårkväll myste jag o syrran till det lite med tända ljus lite här & där samtidigt som vi kollade film, älskling var & tog nån öl med vänner här i byn. Är så härligt nu när det blir mörkt om kvällarna, i love it! Hanna gumman & hennes man var också hit på ett spontanbesök. Vi satt och snick snackade om både den ena & andra. Tror inte vi hinner ses nåt mer förrän bebisen kommit så nästa gång får hon träffa lillhjärtat för första gången! :)

Idag ska jag vara hundvakt med syster & ta hand om alla fyrbenta hos mina föräldrar & så hade jag planer på att äta hamburgare idag till middag! sådeså :) Fast är ju lite sugen på hemgjord kebab pizza också. Nåväl får se hur det blir med den saken.  Ni får ha en så bra söndag, så hörs vi lite senare




Kommentarer
Postat av: Josse

Hej!



Nästa vecka är vi bara lite uppbokade på måndag och fredag, så du får gärna komma tisdag, onsdag eller torsdag :D Ser att du ska till veterinären på tisdag, kanske du kan komma förbi då? Vovve för också komma ;)



Kram!

2009-08-16 @ 17:55:08
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0