Godmorgon onsdag

God morgon allesammans . .
Jag är redan vaken & har varit det i en timma redan. Jag ska få besök av en kompis nu på morgonkvisten så därav den tidiga morgonen! :) Är inte trött för fem öre då jag somnade till hajen 3 igår kring 22 tiden.

Nu såhär några timmar senare . . .
Påbörjade detta inlägg imrose just före nio men hann aldrig avsluta då min vän kom på besök. Vi har suttit ute i solen i flera timmar & nu har jag fått i mig lite mat, blev vrålhungrig där ett tag! Har även varit till stan en sväng o hämtat Daisys medicin, så nu påbörjas henne 21 dagar långa kur. Märker redan skillnad när hon igår fick kortison sprutan, hon biter ju knappt på bena, mycket bra!

Lite senare ska Hanna gumman komma förbi innan honbrummar iväg till luleå igen. Ska bli snaisigt, kanske sista gången vi ses innan det är dags! :) Nåväl ska ta och smälta maten här nu, åt nog alldeles för mkt & alldeles för snabbt ;)
Hoppas ni har en bra onsdag kära vänner . . .


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hade också planerat att vara hemma så länge som möjligt men det gick ju i stöpet då vattnet gick ;) Men det var dock riktigt skönt att slippa ha värkar i bilen! Nu finns min LÅNGA förlossningsberättelse i bloggen, jag har svårt att begränsa mig så den fick bli jättelång :)



Har du vägarna förbi kalix någon dag så är det bara säga till om du vill hälsa på lilla prinsessan :) Kram!

2009-08-05 @ 17:10:14
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0