Goddag lördag

Hejje . . Ouff vilken varm lördag vi har idag, sitter & svettas utan att ens behöva anstränga mig! ;) kul va?
Eftersom älskling är hemma över helgen så blir det inte mkt till bloggande, vilket ni säkert förstår. Men tänkte ändå skriva lite fort . . Idag har vi vaknat, ätit frukost & varit i farten som vanligt. Blir eventuellt att åka en sväng till kalix senare ikväll, men vi får se hur det blir med det. Vi har ialf bestämt oss för att inte åka till lulekalaset då det är lite blaj i år med artister som inte heller lockar alltför mkt!

Måste bara säga att jag har saknat mörkret lite grann, nu blir det ju mörkare för varje dag som går & det mysigaste är ju att det fortfarnde är så varmt om kvällarna. Dock blir det ju lite jobbigt när man ska sova men hursomhelst :) Har kikat lite på nya höst gardiner till middagsrummet & har hittat mig ett par som jag gillar starkt så ska nog ta och klicka hem dom.
Nåväl vi ska åka iväg igen så jag återkommer mest troligt imorgon igen för en snabb visit i alla fall! :)

Hoppas ni har en riktigt härlig & underbar helg!
Kramar Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0