Goddag Goddag

Inte hunnit sitta vid datorn på hela dagen. Har yrat runt här som en höna och städat ja hela huset! :) Och nu har jag minst sagt ajaj i ryggen men ska allt tigga mig lite massage ikväll! :)
Ska även ta & baka idag som var menat, men ska göra det lite senare. Igårkväll fick vi åska & regn i massor så jag missade criminal minds . . vaknade i försig när det hade börjat men orkade inte börja bängla med alla kablar så jag gick på toa & sen la jag mig igen. Vakande just före tio imorse så jag har sovit i nästan 12 timmar, inte illa pinkat för att vara mig! ;) Men har ju känt att jag behöver sömn så . . . Näe nu är det hög tid att hoppa i duschen, man blir lätt svettig när man städar!

Later my friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0