En väldigt trött måndag

Här kommer ett lite senare inlägg . . Imorse hade jag tid hos BM som lyssnade på lillens hjärta, kände efter, tog mitt blodtryck osv. Men blev ingen gynundersökning som jag trodde, förmodligen för jag sa att jag inte haft nå värkar nu på flera dagar. Allt såg bra ut och lillen verkar trivas fin fint i magen! :) skönt och höra. Om ingen bebis kommit till på måndag så ska jag ringa & boka en ny tid hos henne, min förhoppning är att vi slipper göra det! Efter besöket där var jag in på Ö&B en sväng & köpte tvål . . kikade runt lite men fanns inget annat som lockade ;) I reklam bladet vi fick hem fanns det en jätte fin spegel för jätte billig peng som jag tänkte kolla på men dom var ju som vanligt slut. Better luck next time!
När jag kom hem hängde jag lite tvätt på tork, lagade lite lunch & la mig å soffan & kollade en film. Är såå jätte trött idag vilket också syns på bilden nedanför . . skulle kunna ligga på soff sidan hela dagen känns det som och ärligt så ska jag nog göra det, för det händer inte alltför ofta. Jag & bebis behöver samla på oss massa energi till den kommande födseln ju :) Ni får ha en så jätte bra måndag. Återkommer kanske senare, beroende på hur trött jag är!

Kram Carita




Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi ja hon var väldigt hungrig igår ;) Onsdag eller torsdag går bra, det är bara höra av dig vilken dag du tänkt! Vad bra att allt är bra med dig och bebis. Kramar!

2009-08-17 @ 17:35:49
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

God morgon :) Jo verkligen tråkigt men jag hoppas på det bästa nu! Men Stockholms bostads sitution är helt galen. Hyresrätt är som att se sig i stjärnorna, blir det inget som fixar sig närmsta tiden får vi lov att köpa en bostadsrätt och då blir de att punga ut 3-4miljoner!Löjligt. Då kan man lika gärna köpa ett härligt hus. Men vi får se. Hoppas lilla vill komma snart :) Mycket vila nu. Kram

2009-08-18 @ 07:14:10
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0