Denna måndag snart slut

Och så har dagen gått jätte fort, kanske för att jag gjort en massor idag! :)
Detta är då vad jag gjort:

- Varit till försäkringskassan
- Handlat mat, extremt farligt när man är jätte hungrig ;)
- Köpt bets och betsat sängen klart!
- Städat här hemma
- Bakat en rabarber/jordgubbs smulpaj, gott gott!
- Tvättat massa tvätt
- Vattnat ute blommorna
- Lekt ute med vovvarna

Ska även och duscha vovven Didi idag hemma hos mina föräldrar. Är så lät att göra det där ute på altanen.
Har även hunnit slappa framför tvn i ca 1,5 tim. Kollade unga mödrar & csi som jag missade förra veckan.
Ska ännu ta dagens mag bilder men dom kommer senare & så ska jag packa dom där BB väskorna som jag inte fått tummen ur & gjort ;) Nåväl kommer somna gott ikväll!
Nu är det dags för mig att kila igen men först en bild på pajen som blev gudomligt god :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0