BB- väska

Detta är vad jag har packat i vår BB- väska!

Carita:

Sköna kläder
Amningsbh
Amingskupor
Hygienartiklar
Bindor & mjukt toapapper
Hårsnoddar
Lite smink för hemresan
Födelseplan
Blodgrupperings papper
Mobil laddaren

 Jani:

Sköna kläder
Hygienartiklar

Bebisen:

Bodysar
Byxor / sparkbyxor
"Älsklings" Sockorna
Filt
Blöjor
Tvättservetter


Fattas ännu lite grejer som ska packas, så som :

Något läsbart och ätbart åt mig & älskling
Plånbok / pengar
MP3 spelaren
Kameran
Hårborsten
Nalle & napp åt bebisen

Har ändå packat klart det mesta & skulle resten inte vara färdigpackat när det sker så finns det säkert tid att göra det då! Förhoppningsvis :=)




Kommentarer
Postat av: Josse

Ser ju bra ut den listan, glöm ej det mjuka toapappret ;)



Kommer du ihåg att jag sa åt dig att jag inte skrivit något förlossningsbrev när vi träffades på lyktan? ;) Hann ju som inte skriva det sen heller hehe, men det gick utmärkt att föda ändå :) Kram!

2009-08-10 @ 17:59:17
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0