Att vara lite jobbig lönar sig ibland!

GodMorgon!
Nog var det vad Daisy var tvungen att få upp mig idag från sängen. Hon sprang fram och tillbaka, hoppade mot sängkanten, gäspade riktigt högt som bara hon kan & stirrade med sina bruna stor ögon på mig. Till slut var det bara att ge upp & gå upp! ;) Idag är det fredag & helg igen. Nu under helgen är det planerat att vi ska åka till vänner & umgås o spela lite spel! :) Ska bli riktigt skoj . . Annars idag bli det inte o göra så mkt tror jag, städa lite här hemma tänkte jag. Kanske borde åka till mina föräldrar o tvätta bort dom där mattorna som jag tänkt tvätta i flera veckor nu. Tycker det är så tomt utan mattor, är mycket mysigare när man har nå mjukt på golvet att stå på! :)

Har ätit min frukost här vid datorn så nu är det väl dags att börja dagen här!
Önskar er en riktigt härlig fredag & helg! Kram Carita

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är smarta de små djuren :) Jag har pratat med bm nu och förlossningsförberedande kurs var det jag bokar själv, så det är skönt att veta nu jag har även tid hos bm nästa fredag så då kasnke hon skriver in mig på ngn föräldrarutbildning! Hoppas ni får en fin lördag:)

2009-08-15 @ 09:37:56
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0