Vårstädning

Hejsan hejsan . .  Morgonen har jag sysselsatt mig med att vårstäda vardagsrummet. Ni vet tvätta fönster, dammtorka o sånt överallt så nu är det rent! :) Fast dammtorka & dammsuga samt moppa golvet måste man ändå göra med jämna mellanrum men i alla fall. Köket är mitt nästa vårstädnings projekt då allt ska gås igenom men det vet jag inte om jag orkar börja med idag, får se! Nu har jag tagit en lunch och blogg paus, kände att jag behöver sätta mig ner & ta det lugnt ett tag samt äta då både jag & lillen är hungrig :) Hade även hundarna ute i buren men nä det skulle skällas stup i kvarten åt allt, speciellt åt glassbilen som av nån konstig anledning lät mer idag än vad den brukar göra, så dom fick helt enkelt komma in. Tänkte att jag skulle ta lite foton på hur vi har det här hemma för den som är intresserad. Så håll utskik senare idag! :)

Nu ska jag fortsätta pyssla här hemma . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0