Ösregn

Guud så det regnade igår, det bara öste ner! Nåväl snön smälter fortare ;=)
Igår var vi ju som sagt och kollade på barnvagn, men när vi kom dit så fanns det massa annat också. Babyskydd (bilstol) en till sittvagn vars man kan lägga babyskyddet. Jätte praktiskt att ha med i stan & så fanns det resesäng, babygym, matstolar . . aa en massa och vi köpte rubbet för en jätte billig peng! :=) Så vi är så glada att vi hittade allt detta som var i jätte bra skick & att det inte blev så dyrt heller är ju bara bonus på tårtan. Ska ta lite foton så får ni också se. Måste bara gå igenom lite bättre själv, fanns ju så mkt och igår hann jag inte då det blev så sent. Det är faktsikt inte så mkt kvar att införskaffa, mest bara små grejer så det känns jätte skönt! :)
Nu över till något annat som inte är så kul, vart ju även på besiktning för volvon & tro det fasiken eller ej så gick den ju inte igenom. Det hade gått sönder grejer som inte var mer än ett år gamla som enligt J inte ska gå sönder så fort. Så bilsäljandet & ny bilköpandet får läggas på is ett tag framöver. Volvon är ju en bra bil, det enda är väl att den inte är lika stor som en kombi som skulle vara väldigt praktiskt snart. Men men vi får ta det som det kommer helt enkelt.
Nu tänkte jag göra en kopp snabbkaffe & sätta mig ner och läsa i min nya tidning Vi föräldrar som jag test prenumerar på. Än sålänge verkar det vara en bra tidning med bra läsning till blivande föräldrar & föräldrar.

Ha en jätte fin tisdag alla . . .

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle vara kul att se hur vagnen och allt som ni köpte ser ut :)

2009-04-28 @ 14:27:07
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej :)

2009-04-28 @ 17:03:44
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0