Nybliven premunant på Vi föräldrar

God dag på er!
Hos oss skiner solen på för fullt där ute och inomhus är det jätte varmt. Snart dags att dra ner markiserna i kök och matrums fönstret, blir annars för varmt! Nu har jag dammsugit hela huset, fick ont i ryggen då jag står halvt på huk alltid när jag dammsuger men så kommer jag på att jag kan ju förlänga röret ;=) Bra att vara efter smart!
Medans jag dammsög ringde det i hemtelefonen & det var en försäljare som ville få mig att premunera på Vi föräldrar och eftersom jag tänkt på att göra det med nån mama/barn tidning så passade jag på att köra på denna. 7nr & en bok om barn för 199:- helt okej pris tycker jag. Första nr ska komma redan nu i slutet på april så hoppas den är bra!
Ska ta och dricka lite vatten nu och sen ska jag ut och njuta av solen med Didi.

Hoppas ni alla får en soligt & härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0