MVC besök

Dagens besök på MVC gick jätte bra. Alla mina värden var bra & har hittills bara gått upp 3,5kg vilket inte faktiskt är så jätte mycket. Vägde ju mig hemma också men den ljög med 1,5 kg extra, en billig rusta våg som inte är att lita på kan jag säga! ;=) Fick höra på babyns hjärtljud också och även den var bra. Tog ett tag innan hon hittade hjärtljudet då babyn var kvik i svängarna och inte ville stanna på ett ställe allt för länge, men tillslut så lugnade h♥n ner sig! :) Imorgon ska jag ringa lite samtal där bland annat ett för ett nytt ultraljudstid. Den bokar vi privat och förhoppningsvis så får vi en tid ganska snart. Är så spänd på vad det är för en liten därinne, har nog alldrig varit så nyfiken i hela mitt liv som jag är just nu!:)
Efter besöket åkte vi och handlade lite fort & sen åkte vi hem. Slängde i mig tre rostbiff mackor innan det bar iväg till kalix med mamma och syster och tre Sankt bernads valpar som skulle få sin vaccination. Alla tre var jätte snälla & sa inte ett knyst när dom fick sprutan. Sen kom jag hem & lagade en stor kastrull med korv soppa & efter den måltiden så kom tröttheten som på beställning. Kommer nog att somna tidigt ikväll, säkerligen på soffan som alltid! ;)
Det får nog var allt för idag. Imorgon hoppas jag på att magen är tillräckligt bra för en promenad med vovvarna.

Ha det fint allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0