Mitt i veckan

Eller det är väl inte direkt mitt i veckan men onsdagar har alltid känts så för mig. Nåja hursomhelst sitter jag här och försöker boka tid för ultrat men det är upptaget hela tiden så får väl försöka lite senare igen då. Ska ta och dammsuga hela huset nu tänkte jag, dammråttorna & hundhåren är som öken bollar här just nu så börjar ju bli dags! ;) Sen ska jag fixa bort sånt som man dragit ut på i flera veckor eftersom " man hinner göra det sen " tanken har farit förbi mer än en gång. Ja ni vet hur det kan vara :) Det är ju påsk vecka också & vi har inget speciellt planerat förutom att åka och kolla hockey imorgon. Brukar inte fira påsken desstomer men godis måste man ju inhandla! :)

Ni får ha en så trevlig onsdag, nu ska jag dammsuga!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0