Långfredag

Idag är det långfredag och ute snöar det igen, puh vill inte ha nåmera snö. Tycker att det räcker för denna vinter!
Asplöven vann matchen igår men började lite segt då ingen fick mål i första perioden. J hade satsat lite pengar via nätet igår på tre hockey matcher & under kvällens slut så fick vi veta att vi vunnit lite extra cash! :) Sånt är alltid skoj.
Idag ska jag åka med syster till gallerian och shoppa lite ;) men bara nödvändiga saker som leggins som jag behöver. Inte ens alla mjukis byxor kan jag ha nåmera då det är tjock resår på visa så det trycker till i magen jätte obehagligt.
Nåja ska börja fixa till mig & bege mig mot stan se!

Hoppas ni får en trevlig långfredag :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket :)

2009-04-10 @ 14:01:50
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0