kl. 06.15

Slog jag upp mina blå ögon imorse! Tänkte att klockan måste visa fel för så här pigg kan jag väl inte vara vid den här tiden :) Måste ju vara solens strålar som gör underverk! Här är det soligt men det blåser riktigt kallt så man får klä på sig varmt om man ska vara ute. Idag ska jag ta itu med det jag inte hade orken att göra igår samt fixa till ett sidobord som vi har i matrummet. Just nu ligger det massa onödiga grejer därpå. Bilen ska också mest troligt lagas idag men om inte så åker jag in till stan & fördriver tiden men att kolla på alla söta baby saker & grejer man skulle vilja ha till hemmet. Kanske tar en fika på ikea också :) Näe nu ska det fixas här!

Trevlig lördag på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0