Ingen sol denna måndag

Ser bara moln överallt på himlen man tittar. Solen försöker ju sitt yttersta bästa att komma fram så vi får väl se om vi får lite finare väder mot dagen. Igår när jag pratade med mamma så hade dom kring 20 grader varmt & folk gick runt i shorts! Mm har ju konstaterat att vi bor alldeles för norrut ;=)  Idag ska vi göra nånting som jag velat göra ett tag nu nämligen åka och titta på en barnvagn. Blir en begagnad en eftersom helt nya är så jätte dyra men har ändå mina krav som ska uppfyllas innan vi köper en. Har ju läst lite på nätet & det är verkligen en djungel att hitta "den rätta" barnvagnen men jag tror att man ska helt enkelt gå på vad man själv söker och vill ha. Efter det åker vi och besiktar volvon och vi ska väl ha bättre tur denna gång än förra året då det blev tredje gången gilt:=)

Önskar er alla en trevlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0